четверг, 27 сентября 2012 г.

Навчальний проект з математики для учнів 7 класів


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: «В країні побудов, доведень та розрахунків»

      Назва навчальної теми:.  Основні геометричні фігури

Основний та другорядні навчальні предмети:

Основний навчальний предмет – математика, Державний стандарт 

другорядні: інформатика, українська мова.


Вік учнів, клас 12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту

Даний навчальний проект призначений для учнів 7 – го класу і спрямований на активізацію пізнавальної діяльності школярів. Опрацювання матеріалу учні проводять самостійно, виконуючи при цьому пошукову, дослідницьку, аналітичну діяльності. Запропонований матеріал вивчається на перших уроках геометрії, а тому він викликає в учнів зацікавленість, показує цілісність наукових знань для вивчення найпростіших геометричних фігур, є запорукою зацікавленості у проведенні вимірювань та експериментів. Навчальний проект спрямований на оволодівання учнями новими термінами, математичними  поняттями, новими цікавими фактами з життя видатних людей. Робота над проектом допоможе учням більш глибоко осягнути дану тему, виконуючи досліди з теми, знаходячи відповідну інформацію, оформлюючи результати своїх досліджень у вгляді цікавих доповідей та яскравих робіт. Допоможе розвинути навички 21-го століття та навички роботи з технологіями Веб 2.0.

План


Навчальні цілі
Навчити учнів:
·        висувати гіпотези
·        складати план дослідження,
·        збирати та аналізувати інформацію, знайдену в Інтернеті, енциклопедіях, підручниках,
·        компонувати,
·        встановлювати порядок слайдів, статей, малюнків;
·        презентувати та доводити свою думку під час презентації, публікації;
Формування в учнів:
§         мотивації до самоосвіти;
§         формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
§         формування у учнів цілісної картини світу, розуміння зв’язків між явищами в природі, в суспільстві та у світі в цілому;
§         уміння вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
§         розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
§         формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності.

Опис оцінювання:
У класах, зосереджених на навчальних потребах учнів, вчителі здійснюють оцінювання учнів, учні оцінюють один одного, проте, у решті решт, учні оцінюють самих себе. Коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок.
Оцінювання роботи учнів у проекті відбувається за спеціально розробленими формами, які одночасно використовуються учнями для само оцінювання та самоспрямування власної пошукової діяльності. Самооцінювання та прогрес учнів відбуваються за рахунок використання спеціальних форм (таблиці З-Х-Д тощо). Для підтримки самостійної роботи учням надаються відповідні інструкції, наприклад, Інструкціяроботи на комп'ютері. В роботі вчителя, крім вказаних попередньо, важливим є контрольний список спостереження за навичками мислення.. Інструментарій оцінювання включає графічні схеми, нотатки у блозі, контрольні списки, опитувальники, форми оцінювання. Оцінювання буде проводитись наступним чином: діяльність учнів у групах – за спеціально розробленими формами; усне і письмове мовлення – згідно з існуючими критеріями навчальних досягнень учнів; навчальні досягнення - за допомогою мережевого опитувальника.

Діяльність учнів:

        В ході виконання  проекту учні знайомляться з учительською презентацією проекту, учительською публікацією,  Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями, розподіляються на групи, проводять дослідження одного з тематичних питань за обраними змістовими питаннями, презентують результати свого дослідження у вигляді короткого повідомлення результатів дослідження:
·       учнівської  презентації в режимі Power Point (приклад учнівської презентації),
Підтверджують або спростовують власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків, доповнюють матеріалами з Інтернету, попередньо у батьків береться дозвіл на використання мережі Інтернет, обговорюють, аналізують, роблять висновки.
 Учні вчаться планувати та створювати: презентації, публікації, таблиці, діаграми…

Відомості про автора:

Ім'я, прізвище Дряпочка Наталія Сергіївна

Фах, навчальний предмет учитель математики

Навчальний заклад Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області

Місто\село, район, область місто Харків

Контактні дані Dryapochka107@gmail.com

Відомості про тренінг:

Дати проведення тренінгу 24.09.2012 – 28.09.2012

Місце проведення тренінгу:  

Харківський ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області

Тренери Кравченко Марина Олегівна,  Корсунський Олексій Юрійович


Комментариев нет:

Отправить комментарий